Welcome Home - Reisverslag uit Cebu City, Filipijnen van Annemieke Stein - WaarBenJij.nu Welcome Home - Reisverslag uit Cebu City, Filipijnen van Annemieke Stein - WaarBenJij.nu

Welcome Home

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

03 Februari 2014 | Filipijnen, Cebu City

Na zoveel weken nog even het laatste stukje van mijn reis!
De laatste dagen op Sumatra waren ook erg mooi. De vulkaan is gelukkig tijdens ons verblijf rustig gebleven! En hij was eerlijk gezegt best wel mooi zo vanaf ons hotel. Vanaf berastagi zijn we naar het Toba meer gegaan. Hier kerst gevierd. Toch best gek om op eerste kerstdag in de zon te liggen. Maar wel heerlijk bijgekomen de twee dagen aan het meer.
Tweede kerstdag zijn we naar Permatang Siantar gereden, hier heb ik de plantage gezien waar Grootmoeder is geboren. Fijn om te zien waar een stukje familiegeschiedenis vandaan komt.

En toen was het tijd om weer naar huis te gaan. Toch heel fijn om na vijf maanden iedereen weer te zien. En wat een lief ontvangst, Pap, Mam, Leen, Maike en Nienke stonden me met prachtige dieren hoeden op op te wachten. En wat raar maar ook fijn om weer thuis te zijn.

Ondertussen had ik al toestemming van school gekregen om mijn verslagen te herkansen.. want die heb ik niet gemaakt door alle omstandigheden. Dus op het moment dat ik in Nederland kwam... was het aftellen eigenlijk alweer begonnen. Dus 4,5 week later... (dus afgelopen donderdag) was het weer zover. Opnieuw de lucht in, terug naar de Filipijnen!!
Door wat vertraging, een leuke storm boven Cebu, 6 uur later dan gepland toch in Cebu! Maar zo zie je het vliegveld van Manilla ook eens ;) En wat is het fijn om hier weer terug te zijn! Zaterdag al gelijk lekker boodschappen gedaan, geshopt en n drankje gedaan :) Nu lekker een paar dagen bijkomen!

Dus vanaf nu hou ik weer een blog bij! En over drie maanden ben ik weer terug in Nederland!

Liefs Annemieke

  • 03 Februari 2014 - 10:24

    Gerdien:

    Leuk om ook het laatste stukje van je eerste reis nog even te lezen. Bijzonder voor jou om op de geboorte plek van je oma te zijn geweest. Pakt niemand je meer af.
    Nu maar aan de slag met je verslagen, want het is toch wel de bedoeling om je diploma te halen.
    Veel succes en daarbij toch ook nog wel genieten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Cebu City

Annemieke

Actief sinds 20 Mei 2013
Verslag gelezen: 363
Totaal aantal bezoekers 34621

Voorgaande reizen:

10 Juni 2015 - 14 Januari 2016

Azie rondreis :)

10 Juni 2015 - 14 Januari 2016

Rondreis Azië

30 Januari 2014 - 25 April 2014

Cebu

17 December 2013 - 27 December 2013

Vakantie Sumatra

27 Juli 2013 - 16 December 2013

Stage lopen op de Filipijnen :)

Landen bezocht: