Afscheid nemen.. en dat al 4 weken van te voren! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Annemieke Stein - WaarBenJij.nu Afscheid nemen.. en dat al 4 weken van te voren! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Annemieke Stein - WaarBenJij.nu

Afscheid nemen.. en dat al 4 weken van te voren!

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

02 Juli 2013 | Nederland, Zwolle

Over iets meer dan drie weken vertrekken we.. wat gaat de tijd toch snel! Het eerste afscheid nemen is al begonnen, en gelijk van mijn zusje! het blijft gek om te bedenken dat Marleen en ik elkaar precies 6 maanden niet in het echt zullen zien.. de tijd lijkt nu zo lang! maar waarschijnlijk is het zo 28 december en zien we elkaar weer :) Het besef dat ik de rest van de familie ook vijf maanden niet zie is er nog niet helemaal.. dat komt waarschijnlijk pas vlak voor vertrek!

De echte voorbereidingen voor vertrek zijn ook al begonnen. Alle nieuwe kleren (en dat zijn er best een hoop!) gaan zo langzaam aan al een keer de was in. En daarna natuurlijk mijn backpack in.. Ook het visum, de tickets en de inentingen zijn helemaal binnen. Dus ook mijn handbagage wordt langzaam aan gevuld :) En door het afscheid nemen komen er ook langzaam aan cadeautjes binnen die een plekje moeten krijgen in mijn bagage. Hopelijk gaat dat allemaal passen.. maar dat is een zorg voor de laatste week ;)

Eerst ga ik nog even genieten van mijn afscheidsfeestje en de vakantie met vriendinnen :)

Jullie zullen vlak voor vertrek weer wat van mij horen!
Liefs Annemieke

  • 02 Juli 2013 - 22:19

    Jolanda Geschiere:

    Hoi Annemiek, Heel veel plezier met de voorbereidingen en geniet van alle dingen die er tegen je gezegd, geschreven, geroepen worden. Hartelijke groet, Gilles, Jolanda en de kinderen.
    We blijven je volgen hoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwolle

Annemieke

Actief sinds 20 Mei 2013
Verslag gelezen: 354
Totaal aantal bezoekers 34657

Voorgaande reizen:

10 Juni 2015 - 14 Januari 2016

Azie rondreis :)

10 Juni 2015 - 14 Januari 2016

Rondreis Azië

30 Januari 2014 - 25 April 2014

Cebu

17 December 2013 - 27 December 2013

Vakantie Sumatra

27 Juli 2013 - 16 December 2013

Stage lopen op de Filipijnen :)

Landen bezocht: