1.000.0000,00 Peso!!!! - Reisverslag uit Cebu City, Filipijnen van Annemieke Stein - WaarBenJij.nu 1.000.0000,00 Peso!!!! - Reisverslag uit Cebu City, Filipijnen van Annemieke Stein - WaarBenJij.nu

1.000.0000,00 Peso!!!!

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

18 November 2013 | Filipijnen, Cebu City

Lieve mensen,

Vandaag hebben wij al ons donatiegeld bij elkaar gelegd, en we zitten echt op een mega bedrag! Bijna 20.000,00 euro.. omgerekend gewoon een miljoen pesos!!! Omdat we al zo groot bedrag hebben wil ik ook vragen om geen (grote) bedragen meer over te maken. Ik weet van een aantal al lopende acties, en dat is natuurlijk prima. Maar nog een keer zoveel geld ophalen wordt wel een heel grote verantwoordelijkheid!
Aankomende dagen zullen wij het geld in gaan zetten bij onder andere één van de plekken waar de voedselpakketten gemaakt worden. Ook worden er vanuit de verschillende projecten waarmee we samenwerken spullen ingezameld om naar het noorden van Cebu te brengen. Zo kunnen we nu eindelijk echt iets gaan doen voor alle mensen hier!

Ik wil jullie nogmaals super bedanken voor alle mooie bedragen! Ik houd jullie op de hoogte wat er met het geld gebeurd!

Liefs Annemieke

  • 18 November 2013 - 17:22

    Nienke:

    SUPERGOED!

    Wij zijn een topteam. :)

    Heel veel succes met alles.

    Dikke kus. xx

  • 18 November 2013 - 21:06

    Linda En Krijn Smit Opperdoes:

    Hoi, fantastisch wat een enorm bedrag, wijsheid met besteden en bezorgen. Lieve groet aan je ouders

  • 19 November 2013 - 10:42

    Ellen:

    Hoi Annemieke,

    Ik ben een student Media en Entertainment Management in Haarlem. Op het moment zijn wij bezig met onze eigen versie van De Wereld Draait Door. In deze versie hebben wij een item over de acties voor de Filipijnen, maar dan vanuit studenten. Ik kwam toevallig jouw blog tegen en heb gezien dat jij dus op de Filipijnen zit en dus zelf geld ingezameld heb om de mensen daar te helpen. Wij zijn erg onder de indruk van jou inzet voor de Filipijnen. Ons lijkt het heel gaaf als wij jou een paar vragen kunnen stellen via bijvoorbeeld Skype en dat wij dit dan kunnen opnemen. Dit zou dan gebeuren op dinsdag(19-11-2013) of woensdag (20-11-2013). Ik ben mij ervan bewust dat er tijdsverschil is, dus moeten wij even kijken wat het beste uitkomt. Ik hoop dat jij hier de mogelijkheid voor heb en dat ik snel iets van je hoor.

    Groeten,
    Ellen

    p.s. dit zelfde bericht heb ook naar jou gestuurd via Facebook.

    Mijn e-mail is: 525100@student.inholland.nl

  • 19 November 2013 - 22:30

    Lucyglaap:

    Toppers jullie, geweldig initiatief van jullie om geld in te zamelen en met dit resultaat. Veel succes en sterkte met jullie werk en de groetjes aan je ma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Cebu City

Annemieke

Actief sinds 20 Mei 2013
Verslag gelezen: 696
Totaal aantal bezoekers 34655

Voorgaande reizen:

10 Juni 2015 - 14 Januari 2016

Azie rondreis :)

10 Juni 2015 - 14 Januari 2016

Rondreis Azië

30 Januari 2014 - 25 April 2014

Cebu

17 December 2013 - 27 December 2013

Vakantie Sumatra

27 Juli 2013 - 16 December 2013

Stage lopen op de Filipijnen :)

Landen bezocht: