Het aftellen begint! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Annemieke Stein - WaarBenJij.nu Het aftellen begint! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Annemieke Stein - WaarBenJij.nu

Het aftellen begint!

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

23 Mei 2013 | Nederland, Zwolle

Nog negen weken en dan vertrekken we.. Of zoals mijn Bemore pagina zo mooi zegt.. nog 63 dagen. Met mijn hoofd nog volop in mijn stagejaar toch ook druk met het regelen van alles!
En wat is het eigenlijk een geregel! Zo veel dingen waar je van te voren niet aan gedacht zou hebben, bijvoorbeeld je verzekering. annuleringsverzekeringen lopen maar tot 1500 euro.. ik kom daar ruim boven, makkelijk het dubbele en dat moet allemaal aangepast worden. maar waar kun je het goedkoopst een verzekering afsluiten? Dus weer een avond achter je laptop om dat uit te zoeken. Ook nog steeds bezig met de reis op Sumatra.. even kijken hoe ik die wil indelen!
Ook (hopelijk) de laatste aanschaf dingen aan het doen.. een nieuwe laptop gekocht zodat ik met iedereen kan skypen :) een muskietennet tegen al die vervelende muggen en andere insecten.. wel minder voor mijn bankrekening!

Nu ga ik weer druk bezig voor stage.. dus het volgende reisverslag zal korter voor vertrek komen!


  • 25 Mei 2013 - 07:22

    Karin Teunissen:

    Leuk dat je een reisverslag bijhoudt! Ik volg hem straks met belangstelling! En hoop nu al dat je een fantastische en onvergetelijke reis (en stage) zult hebben!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwolle

Annemieke

Actief sinds 20 Mei 2013
Verslag gelezen: 387
Totaal aantal bezoekers 34631

Voorgaande reizen:

10 Juni 2015 - 14 Januari 2016

Azie rondreis :)

10 Juni 2015 - 14 Januari 2016

Rondreis Azië

30 Januari 2014 - 25 April 2014

Cebu

17 December 2013 - 27 December 2013

Vakantie Sumatra

27 Juli 2013 - 16 December 2013

Stage lopen op de Filipijnen :)

Landen bezocht: