Donaties voor de projecten - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Annemieke Stein - WaarBenJij.nu Donaties voor de projecten - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Annemieke Stein - WaarBenJij.nu

Donaties voor de projecten

Door: Annemieke Stein

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

11 Juli 2013 | Nederland, Zwolle

Door alle drukte de donaties helemaal vergeten!
De organisatie waarmee ik ga, Be More, heeft een heel goed initiatief bedacht. Elke vrijwilliger kan geld ophalen voor zijn project en hiervan een gedeelte zelf uitgeven in de tijd dat hij/zij daar vrijwilligerswerk doet.
Dit kan dus ook voor mijn projecten. Een donatie is niet verplicht, maar zou natuurlijk wel leuk zijn! Omdat ik op twee verschillende projecten ga werken zal ik over beide iets vertellen.
De eerste drie maanden zit ik op het project Adam Jennie's Christian Center for special children. Dit is een centrum voor, op dit moment, 34 kinderen met onder andere het syndroom van down, adhd, ontwikkelingsachterstand of gehoorproblemen. Binnen dit centrum wordt deze kinderen gratis onderwijs geboden. Naast de reguliere lessen krijgen de kinderen ook logopedie en fysiotherapie. Ik zal in de tijd dat ik hier werk ondersteunen van de lessen en de kinderen mogelijk één op één begeleiding geven.
Het tweede project waar ik ga werken is het Little Lambs Center. Hier wordt een thuis geboden aan meervoudig gehandicapte kinderen. De 40 kinderen/jongvolwassenen die hier wonen zijn over verschillende groepen verdeeld. Hierin is het onderscheid gemaakt tussen mobiele kinderen en kinderen die aan bed gebonden zijn. Elke groep kinderen heeft een huismoeder die voor hun zorgt. Als vrijwilliger zal ik de huismoeder helpen en ondersteunen in de dagelijkse bezigheden. Dit kan zijn helpen met de verzorging van de kinderen of met de kinderen naar buiten gaan en ze zo mogelijk een activiteit aanbieden.

Mocht je nu denken het lijkt me leuk om een donatie te geven aan één van deze, of beide projecten dan kan dit! Hiervoor is een speciaal rekeningnummer: 12.17.74.228 t.n.v. Stichting Be More, te Nijmegen o.v.v. Annemieke Stein. Ook is het handig als je hierbij het project noemt waar je je donatie aan schenkt. Donaties die nog voor mijn vertrek, 26 juli, worden overgemaakt zal ik zelf besteden in de periode dat ik daar ben. De "latere" donaties worden door het project zelf besteed.

Hopelijk heb ik jullie zo genoeg geïnformeerd! Via mijn persoonlijke website van Be More kan ik de donaties bijhouden, mocht je twijfelen of het goed is gegaan stuur me dan even een berichtje!

Liefs Annemieke

  • 25 Juli 2013 - 16:50

    Margrieta:

    zet 'm op meid! liefs van mama en alvast heel veel dikke knuffen voor jouw hele tijd daar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwolle

Annemieke

Actief sinds 20 Mei 2013
Verslag gelezen: 300
Totaal aantal bezoekers 34628

Voorgaande reizen:

10 Juni 2015 - 14 Januari 2016

Azie rondreis :)

10 Juni 2015 - 14 Januari 2016

Rondreis Azië

30 Januari 2014 - 25 April 2014

Cebu

17 December 2013 - 27 December 2013

Vakantie Sumatra

27 Juli 2013 - 16 December 2013

Stage lopen op de Filipijnen :)

Landen bezocht: